Klacht POSTNL: Mijn postpakket is kwijt

Angela

De klantenservice komt zijn beloftes niet na, nu is een pakket ter waarde van €120 kwijt en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en heel onvriendelijk behandeld. Ik ben heel boos, als Jurist beraad ik mij op juridische stappen.

Onderzoek starten naar waar mijn pakket is.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket verstuurd heeft, maar dat deze niet is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit mijn gegevens blijkt dat wij het pakket met verzendnummer 3SKABA531807421 op zes november hebben bezorgd. Het kan zijn dat we deze aan de geadresseerde zelf hebben gegeven, maar dit kan ook een medebewoner of een buurman of -vrouw zijn geweest. Helaas kan ik u niet specifieker vertellen waar uw zending is. Het pakket is namelijk verstuurd zonder aanvullende verzekering, waardoor een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Om deze reden is het niet mogelijk om verder onderzoek te doen.

Wel registreer ik uw klacht, zodat wij hierop kunnen rapporteren. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling op, maar wij gebruiken uw klacht om onze dienstverlening verbeteren. Mocht u in de toekomst desondanks problemen hebben met onze service, laat het mij dan gerust weten.

Ook een klacht indienen over ?