Opgelost door POSTNL: Mijn verstuurd pakket is nooit aangekomen, hierdoor moet ik een groot bedrag betalen!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 631976
Gebruiker
Schoolboeken#2022
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn verstuurd pakket is nooit aangekomen

Gewenste oplossing

Ik heb de barcode niet meer. En het pakket blijkt nu nooit te zijn aangekomen. Als het pakket niet aankomt moet ik een groot bedrag betalen. Kan de barcode achterhaald worden??
Het pakket moest naar het bedrijf Van Dijk, voor schoolboeken het betreft ook een pakket met schoolboeken die terug moesten in de zomervakantie.
Ik heb het pakket afgegeven bij:
A. Tabakshop en supermarkt Rotterdam
Putsebocht 101 B
Datum afgegeven 08-08-2022
Tijdstip ongeveer 18:48uur
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen en u aangegeven dat ik u de informatie per e-mail naar u toe stuur.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen