Opgelost door POSTNL: mijn zending niet afgeleverd. sta 2 WEKEN op " zending bij postNL" in online track&trace

klacht1

Op 3 Mei pakje afgegeven bij PostNL punt naar Buitenland. Op jullie webpagina staat: “Zending is bij PostNL”. We zijn 2 WEKEN verder, maar nog steeds geen beweging bij PostNL. Ik vraag me af wanneer het pakje bij de ontvanger komt, want mijn ontvanger wordt nu terecht boos.

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer het pakje zsm bij mijn ontvanger is aangekomen.

ik wil de status van mijn zending wordt verandert.Ik ben tevreden wanneer het pakje zsm bij mijn ontvanger is aangekomen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de status van uw zending naar Iran.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij goed voorstellen dat u dit als zeer vervelend ervaart en wil u hier, namens PostNL, mijn oprechte excuses voor aanbieden.
    Het pakket is vandaag 20-5 verzonden naar het land van bestemming. Ik wil u vragen om het af te wachten tot en met 28-5 en daarbij contact te houden met de geadresseerde. Onze Track&trace service wordt niet ondersteund in Iran. U zult daarom door middel van uw contact met de geadresseerde moeten controleren wanneer het pakket is bezorgd.

Als het pakket na 28-5 niet is bezorgd, adviseer ik u om wederom contact op te nemen met onze klantenservice. Na deze datum kunnen wij, indien nodig, een onderzoek voor u opstarten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.