Opgelost door POSTNL: milieuvervuiling

content Opgelost
mmj.j

Mijn klacht is, dat de motor van de bestelbus blijft draaien als men de wijk in loopt.
Dit is niet meer van deze tijd, i.v.m milieuvervuiling.
Ik heb deze klacht al eerder ingediend, toen werd de klacht afgedaan met de melding dat er veel bussen op schone energie rijden.
Maar dan staat dit vermeld op de wagen.Maar dit is duidelijk een diesel.
Ik vind dit vreselijk irritant en niet van deze tijd.

Maak personeel duidelijk dat ze de moter uitzetten als ze hun loopronde maken
Bezorger wordt op de hoogte gebracht

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over het niet uitzetten van de motor als de bezorger pakketten gaat rondbrengen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het storend kan zijn als de bezorger de motor van zijn bus onnodig laat draaien. Uw melding heb ik dan ook direct doorgestuurd naar de leidinggevende van deze bezorger zodat de bezorger hier intern op kan worden aangesproken. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.