Klacht POSTNL: Minachting voor de klant

Adri

15 Oktober gesproken met een dame van klantenservice post.nl.
Aanleiding, een beschadigde enveloppe van Rabo Interhelp waaruit de bestelde labels verdwenen waren.
Er werden geen concrete antwoorden gegeven zoals
- Hoe kan in post.nl aansprakelijk stellen voor bijkomende kosten
- Kan een van uw collega's dit wel vertellen
- Mag ik uw leidinggevende spreken
- Mag ik uw naam
Op alles werd negatief gereageerd en m.n. uw naam had ze in het begin van het gesprek al gegeven en wrd niet meer gegeven. Wellicht vond ze zelf ook al dat het gesprek niet goed liep en verstopt zich vervolgens.

Post.nl geeft geen mogelijkheid te klagen over de kwaliteit van de klantenservice.

Post.nl moet haar klanten serieuser nemen en zorgen voor deskundig personeel.
(Mijn probleem met het niet ontvangen produkt is inmiddels met Rabo opgelost.)

Geachte heer Wallenburg, Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas. Het spijt me van u te vernemen dat het contact met onze Klantenservice niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Daarnaast is een zending door u beschadigd ontvangen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Uw melding over de medewerker van onze Klantenservice geef ik door aan de verantwoordelijke afdeling en zal worden besproken. PostNL gaat met een zo groot mogelijke zorg om met de post en ik kan me voorstellen dat u niet blij bent dat het anders is gelopen. Als een beschadigde postzending wordt aangetroffen, zal deze voorzien worden van een excuusbrief. Ik begrijp dat dit in uw geval helaas niet is gebeurd. Daarom heb ik uw klacht doorgegeven aan de verantwoordelijke leidinggevende. Deze zal de medewerker hier uiterlijk 30 oktober 2014 op aanspreken. U krijgt verder geen reactie meer over uw klacht.Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. Uw post is verstuurd zonder een verzekering tegen schade of vermissing. Daarom kan ik de kosten niet vergoeden. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de bezorging van uw post.Met vriendelijke groet,
    Tineke
    Adri
    Ik had een dergelijk standaard antwoord verwacht. Het niet functioneren binnen een organisatie van personeel is uw probleem en daar ga ik verder geen discussie over voeren.