Klacht POSTNL: Minimaal 3 poststukken verdwenen in de laatste 2 weken!

Corry

Wederom een klacht, maar nu spant het de kroon!
Ik ben minimaal 3 poststukken kwijt die niet bezorgd zijn door PostNL. Het gaat hier om contracten van Eneco, Ziggo (inclusief simkaart) en een Greetz kaart voor ons 29 jarige huwelijk van onze dochter! Kom nou niet weer aan met hetzelfde riedeltje wat ik keer op keer te horen heb gekregen dat de klacht doorgespeeld word naar de desbetreffende manager en dat hij de controle zal gaan verscherpen en dat de post die kwijt geraakt is niet te traceren is en dat we dus vette pech hebben, want daar trap ik niet meer in. Ik wil nu een schadevergoeding en verbetering van de bezorging van de post. We zien hier postbodes in het wijk de post bezorgen om 18.30 uur s`avonds! Ze lopen wanneer het hen uitkomt lijkt wel. Ik heb het idee dat er gewoon post gedumpt word ergens! We hebben ook iedere keer andere bezorgers lopen. Als er nu niet andere stappen ondernomen worden, dan ga ik het hogerop zoeken en dan niet bij postNL!

Ik wil nu een schadevergoeding en niet het standaard riedeltje wat ze allemaal moeten opdreunen bij de klantenservice. Ik wil dat er nu daadwerkelijk stappen ondernomen word en anders doe ik het....Hogerop en dan niet bij Post NL!

Geachte mevrouw Van den Broek,Uit uw melding begrijp ik dat de postbezorging op uw adres geen verbetering heeft gegeven na het indienen van klachten. Ik kan mij voorstellen dat u hierover gefrustreerd raakt. Mijn excuses hiervoor. Zoals telefonisch belooft laat ik u via dit bericht weten wat ik voor u heb gedaan.Ik heb voor u een klacht opnieuw aangemaakt en laat de bezorging hierover aanspreken voor 13 februari 2014. Daarnaast heb ik voor u geregeld dat uw adres een tijdlang extra in de gaten wordt gehouden. Dit moet dan leiden naar een structurele verbetering in de postbezorging op uw adres.Ik wil u wel met klem vragen dit samen met ons in de gaten te houden en mocht onverhoopt weer iets fout gaan in de bezorging, neem dan direct met mij contact op. Ik wil u veel sterkte wensen en mocht er iets zijn, geef dit dan bij mij aan.Met vriendelijke groet,Hanneke