Klacht POSTNL: Minstens 2 rouwkaarten zijn verkeerd bezorgd en 1 niet ontvangen

Klachtnummer
# 259562
Gebruiker
Laura15
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Minstens 2 rouwkaarten zijn VERKEERD bezorgd en minstens 1 NIET ontvangen

De oplossing

Excuus

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Boogaarts,

    Dank u wel voor uw bericht.

    Mij is ter ogen gekomen dat u eenzelfde klacht meerdere malen op deze site hebt geplaatst. Hierop heeft u reeds een reactie ontvangen. Om deze reden sluit ik deze klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Robin
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen