Klacht POSTNL: Minstens 2 rouwkaarten zijn verkeerd bezorgd en 1 niet ontvangen

Klachtnummer
# 259561
Gebruiker
Laura15
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Minstens 2 rouwkaarten zijn VERKEERD bezorgd en minstens 1 NIET ontvangen

Gewenste oplossing

Excuus

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Boogaarts,

    In eerste instantie wil ik u condoleren met uw verlies. Daarnaast spijt het mij oprecht om te horen dat uw rouwkaarten niet/niet goed zijn aangekomen. Wij behandelen deze altijd met extra zorg vanwege de gevoelige omstandigheden waaronder deze zijn verstuurd.

    Ik kijk graag samen met u welke stappen ik kan ondernemen. Hiervoor heb ik echter nog enkele aanvullende informatie van u nodig. Dit betreft het volgende:

    - Heeft u gebruik gemaakt van de Rouwverzendset, of heet u de kaarten los verstuurd?
    - Wanneer heeft u de kaarten exact verstuurd?
    - Waar heeft u deze ingeleverd/op de oranje brievenbus gedaan?
    - Wat is het adres van degene wiens kaart niet is aangekomen?
    - Wat zijn de adressen van de personen wiens kaart niet juist is bezorgd en wat ging er fout in de bezorging?

    In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,
    Robin
    PostNL
  2. Auteur
    Laura15
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Bogaarts,

    Dank u wel voor de aanvullende gegevens. Ik heb twee meldingen uitgezet voor de kaarten die op het verkeerde adres zijn bezorgd.

    De kaart die niet bezorgd was is die onder tussen al aangekomen of nog steeds niet? Zou u me nog kunnen vertellen wat uw relatie precies is met de overledene? Dan kan hier rekening mee worden gehouden.

    Ik zie de laatste gegevens graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Laura15
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Bogaarts,

    Dan is het helemaal duidelijk en zal ik de melding voor u aanmaken. Ik heb alleen nog het RVS nummer nodig. Dit is het nummer van de rouw verzend set.
    Dit is het laatste wat ik nodig heb en zet ik de melding officieel door.

    Ik adviseer u wel om in te toekomst contact op te nemen via een ander kanaal. Via deze weg duurt het langer, het makkelijkst is om te bellen of te chatten.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    Laura15
    Datum
    De klacht is al afgehandeld met een van uw collega's
    Met vriendelijke groet,
    Laura Bogaarts

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen