Klacht POSTNL: Miscommunicatie met verkoper en bied geen hulp aan.

Rb07

Ik heb van marktplaats iets gekocht via iDeal en zonder te weten is er een verkeerd adres gelinkt van mijn account naar de verkoper.
En zodoende stond er een verkeerd adres op het pakketje en dus werd het retour teruggestuurd, maar er staat geen retouradres op.
Ik heb contact opgenomen met de verkoper en die zegt dat ik het maar uit moet zoeken en mij hierbij niet wil helpen.

Is er enigzins nog een oplossing te vinden voor dit of ben ik mijn geld kwijt waar ik hard voor heb gewerkt?

Barcode
3S KABA 9671 3497 2

Graag zou ik het pakketje in ontvangst nemen.

Geachte heer, mevrouw Brokerhof,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket per abuis naar een verkeerd adres is verzonden. Ik kan me voorstellen dat u de zending graag alsnog wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de gegevens gecontroleerd. Volgens mijn informatie heeft de afzender inmiddels toch een onderzoek laten instellen om de situatie te onderzoeken. De communicatie over het verloop en de uitkomst van het onderzoek loopt via de afzender, onze opdrachtgever. Ik raad u daarom aan voor meer informatie contact op te nemen met de verzender en hoop uiteraard dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar