Klacht POSTNL: Mislukt bezorging

Klachtnummer
# 394363
Gebruiker
HandigePaprika#703
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste PostNL
Ik heb een pakket van alliexpress besteld
Maar de status van bezorging is mislukt
Kunt u mijn probleem uitzoeken en oplossing?
Harte bedankt.
Groet
Farzad Mosayebi

De oplossing

Pakket naar adres bezorging.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is natuurlijk niet fijn dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat uw pakket gemarkeerd is al schitterpakket. Dit betekent dat er tape over uw adres is geplakt of dat er plastic overheen zit. Daardoor kan de sorteermachine uw adres niet goed lezen en kan het langer duren voordat uw pakket wordt afgeleverd.
    Ik zie dat uw zending vandaag met de bezorger mee is en daarom vandaag bij u wordt bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen