Opgelost door POSTNL: Mislukte bestelling postzegelcode

M. Veltmeijer

Via de App heb ik een postzegelcode besteld. Na succesvolle betaling gaf de app aan dat betaling niet was gelukt (transactie had al plaatsgevonden) en ik kreeg geen code. Doordat de brief wel verstuurd moest worden heb ik hierna nogmaals, dit keer wel succesvol, een code besteld. Later kreeg ik van de mislukte bestelling alsnog een code welke ik nu niet meer nodig heb.

A.u.b. teveel betaalde kosten (3.90 euro) terugstorten.

Geachte heer/mevrouw Veltmeijer,

Dank u wel voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat u een postzegelcode probeerde te bestellen, maar dat het in eerste instantie erg lang duurde voordat u die kreeg. Vervolgens heeft u een nieuwe besteld, waarna u dus dubbele kosten heeft betaald. Ik kan mij voorstellen dat u de kosten voor de eerste code graag wederom ontvangt.

Ik heb dit verzoek inmiddels voor u uitgezet. Bij akkoord staat dit bedrag binnen 3 weken weer op uw rekening. Om er zeker van te zijn of dit verzoek is goedgekeurd wil ik u vragen om over een week nogmaals contact met ons opnemen. Dan kan ik u hierover uitsluitsel geven.

Robin
    PostNL
    Beste Robin,
    Geheel overwacht heb ik de teveel bestelde code alsnog moeten gebruiken en wil ik mijn klacht laten vervallen, met excuses voor het ongemak dan voor de adequaat geboden afhandeling.