Opgelost door POSTNL: Mislukte bestelling postzegelcode

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 262330
Gebruiker
M. Veltmeijer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via de App heb ik een postzegelcode besteld. Na succesvolle betaling gaf de app aan dat betaling niet was gelukt (transactie had al plaatsgevonden) en ik kreeg geen code. Doordat de brief wel verstuurd moest worden heb ik hierna nogmaals, dit keer wel succesvol, een code besteld. Later kreeg ik van de mislukte bestelling alsnog een code welke ik nu niet meer nodig heb.

De oplossing

A.u.b. teveel betaalde kosten (3.90 euro) terugstorten.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veltmeijer,

    Dank u wel voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat u een postzegelcode probeerde te bestellen, maar dat het in eerste instantie erg lang duurde voordat u die kreeg. Vervolgens heeft u een nieuwe besteld, waarna u dus dubbele kosten heeft betaald. Ik kan mij voorstellen dat u de kosten voor de eerste code graag wederom ontvangt.

    Ik heb dit verzoek inmiddels voor u uitgezet. Bij akkoord staat dit bedrag binnen 3 weken weer op uw rekening. Om er zeker van te zijn of dit verzoek is goedgekeurd wil ik u vragen om over een week nogmaals contact met ons opnemen. Dan kan ik u hierover uitsluitsel geven.

    Met vriendelijke groet,
    Robin
    PostNL
  2. Auteur
    M. Veltmeijer
    Datum
    Beste Robin,
    Geheel overwacht heb ik de teveel bestelde code alsnog moeten gebruiken en wil ik mijn klacht laten vervallen, met excuses voor het ongemak dan voor de adequaat geboden afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Veltmeijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen