Opgelost door POSTNL: Missed delivery amsterdam int. mail center

content Opgelost
Spartan

Ik heb een pakket uit polen onderweg maar het staat al 14 dagen stil bij in amsterdam international mail center. Ik ga er vanuit dat postnl hem gaat bezorgen dus vandaar deze klacht. In de tracking informatie van de poolse post staat missed delivery. Ik heb hun een bericht gestuurd en wacht reactie nog af maar misschien kunnen jullie ook wat uitzoeken.

Ik hoor het graag.

Ik wil mijn pakketje bezorg krijgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit Polen verwacht, maar dat u deze nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is het pakket op 13 september bij u bezorgd.

Zodra een pakket in Nederland is aangekomen en bij ons verwerkt is, dan kunt u het pakket, samen met de Internationale Track & Trace code, verder volgen via: www.internationalparceltracking.com/.

Spartan
Uiteindelijke oplossing Het pakket lag in eens op de deurmat. De internationale track and trace heeft niet gewerkt tot op de dag dat het pakket op de deurmat verscheen. Bij het inzien van de ineens werkende internationale track and trace stond er meerdere data aan tracking informatie in. Erg opmerkelijk. Ik ben eigenlijk nog best benieuwd wat missed delivery betekend in de tracking informatie. Ik vond het erg vreemd dat pakketjes uit china eerder over waren dan een pakket uit polen. Ik ben blij dat het pakket in goede orde toch aangekomen is.