Klacht POSTNL: Missende zending

Klachtnummer
# 264590
Gebruiker
AlexandraP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje besteld bij Kylie Cosmetics in de US. Op de website USPS staat het volgende mbt mijn pakket: Addressee not available - Addressee advised to pick up the item AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS.
Referentienummer: LZ128739046US
Vraag is nu, waar is mijn pakket en wanneer kan ik deze ontvangen. Mijn adres gegevens zouden duidelijk vermeld moeten staan op dit pakket. Er is wel een briefje van de Post NL binnen gekomen echter niet op mijn naam en geen 3S code..

De oplossing

Ik zou graag willen weten waar mijn pakket is en waar ik deze kan ophalen mocht dat nodig zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Post,

    Dank u wel voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. Hieruit begrijp ik dat u vorige week problemen ondervond met het traceren van uw pakket uit de Verenigde Staten. Ik kan me voorstellen dat u hier graag meer over wilde weten en zie dat dit in de tussentijd ook is gelukt.

    Zo te zien heeft u uw pakket op 15 juni op kunnen halen bij de Cigo. Ik wens u dan ook heel veel plezier van uw pakket en alvast een heel fijn weekend!

    Met vriendelijke groet,
    Robin
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen