Klacht POSTNL: Moeilijk om dit soort klachten bij post nl neer te leggen.

sad Niet opgelost
J.N. van der Maas

Wij hebben een felicitatiebrief gestuurd naar onze kleinzoon, met daarin onzichtbaar voor anderen een biljet van 5 euro. Via het systeem van postNL kon worden gezien dat dit poststuk was gepost, zelfs met fotokopie, waarop de adresgegevens duidelijk in mijn handschrift waren te lezen. Er werd bij vermeld dat dit poststuk op 23 november 2018 in Rotterdam zou worden bezorgd.
Nooit aangekomen.

Kijken waar het poststuk is gebleven en schade vergoeden. Ik krijg zelf ook van hen een rekening wanneer ik een poststuk ontvang met onvoldoende porto daarop.

Geachte mevrouw, heer Van der Maas,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat een door u verzonden poststuk niet door de geadresseerde is ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit voor u heel vervelend is en bied u dan ook mijn excuses aan.
    PostNL verwerkt elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw brief heeft geen dergelijke barcode en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen waar uw post is gebleven. Ook een schadevergoeding is hierbij niet mogelijk. Ik vraag daarvoor uw begrip.

Ik heb uw klacht geregistreerd en laat door middel van de postcodes van u en van de geadresseerde controleren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. U ontvangt hier geen reactie op, maar als we een oorzaak vinden dan ondernemen we gepaste actie.

Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.

J.N. van der Maas
uitleg van de situatie, maar geen oplossing. poststuk is aantoonbaar verzonden. Door post nl is aangegeven, op welke datum post zou worden bezorgd. Helaas is post niet bezorgd. Jammer, want daar zat een geldbedrag in voor ons kleinkind.