Klacht POSTNL: muziek overlast van bezorger

Klachtnummer
# 380156
Gebruiker
Feyenoord010
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De bezorger die hier altijd komt heeft xijn radio altijd keihard...echt keihard aanstaan. Ik heb hier al wat van gezegt. Mijn man heeft nachtdienst. Ik heb dit ook op een rustige manier uitgelegd. Helaas de bezorger blijft dit doen..de herrie is te erg. Kan hier wat aangedaan worden?

De oplossing

dat de bezorger hierop aangesproken wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u last heeft van de muziek. Ik kan hierover een klacht voor u aanmaken, zodat dit met de bezorger wordt besproken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De track en trace code van een pakket dat de bezorger heeft geleverd. De track en trace code die u meestuurt, geeft helaas geen resultaat

    - Uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?