Klacht POSTNL: my suitcase is stolen by Post-NL

Osama barakat

op 14 april heb ik een koffer gestuurd van Amsterdam naar Keulen, Duitsland. de tas is 24 kilo en hij heeft al mijn kleren inclusief mijn laptop die al mijn werk- en universiteitsbestanden heeft en dat kost 1150 EUR. Post-NL probeerde ernaar te zoeken, maar het had geen zin, hoewel het track en trace heeft, maar het lukte niet om een ​​resultaat op te leveren of te zeggen waar het is. Toen het op kantoor in Amsterdam werd verzonden, zei de werknemer dat je het maximaal 500 EUR kon verzekeren en ik zei ja omdat ik dacht dat het alleen voor schade was, aangezien de tas zelf 350 EUR kost. Nu nam Post NL geen verantwoordelijkheid bij het vinden van de tas en ze gaven het snel op en zeiden dat we je alleen 500 en de tas met een waarde van 4000 EUR zouden betalen. Ik wil niet het geld dat ik alleen de tas heb, maar helaas is niemand bereid om te helpen of hun werk goed te doen. OPMERKING: ik heb de naam van de ontvanger en zijn telefoonnummer bij een transparante ducktape geplakt voor het geval dat de barcode-tag uit was, iemand zou kunnen bellen.

Naam: Henning druckrey
Telefoon: 004917623658050.

Ik ben erg van streek en ontevreden en ik ben al mijn werk en college-dingen kwijtgeraakt en ik kreeg geen hulp van het bedrijf, alleen excuses die nergens toe leiden. help me alstublieft en laat me weten wat ik kan doen.

Ik wil echte antwoorden en niet alleen excuses. Ik wil dat het bedrijf meer moeite doet en niet alleen in het systeem zoekt omdat het systeem blijkbaar niet werkt. Ik wil geen geld, ik wil mijn koffer terug omdat hij er mijn hele leven in zit.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de vermissing van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket met uw persoonlijke bezittingen niet is aangekomen. Ik kan me uiteraard voorstellen dat u teleurgesteld bent over de uitslag van het onderzoek, maar ik kan daar niets aan veranderen. Ik zie dat het allemaal is toegelicht in de e-mail die u van deze afdeling heeft ontvangen. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u hierop reageren. Ik zie dat er al een nieuwe e-mail van u is binnen gekomen op deze afdeling.

Osama barakat