Opgelost door POSTNL: Na 1 maand pakket uit buitenland nog steeds niet ontvangen.

content Opgelost
Bella

Pakket een maand geleden besteld. vanuit een Amerikaans bedrijf.
Hoe kan het, ik het nog steeds niet ontvangen heb....
Vaker besteld vanuit het buitenland, alleen nooit zolang moeten wachten, op 't ontvangen van het pakket.
Wil het graag afgeven als bruidscadeau.
Op 24-9-2020

Informeren wanneer ik het pakket ontvang.
Jammer klantenservice Post.nl telefonisch niet meer bereikbaar is?

Vriendelijke groeten,
mevrouw Samson

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ondanks dat uw pakket al een lange tijd onderweg is, is het nog maar sinds kort in Nederland. Het is vrijdag bij de douane aangekomen voor inklaring, en het is gisteren vrijgegeven. U mag daarom verwachten dat het binnen 3 werkdagen wordt bezorgd. Hou daarvoor de Track & Trace op www.postnl.nl goed in de gaten.

Bella
Dank voor de supersnelle feedback! ­čĹŹ Deze site zou ik een ieder aanraden!