Klacht POSTNL: Na 23 dagen nog steeds GÉÉN pakket ontvangen !

S_T84

Zending die op 4 Mei j.l. is verzonden is nog steeds NIET afgeleverd !

Status van de Track&Trace is op 7 Mei eenmaal aangepast naar "Wegens grote drukte is uw zending vertraagd. Deze zal binnen 3 werkdagen worden bezorgd"

Nu zijn we 15 WERKdagen verder en nog steeds géén pakket ontvangen.

Klantenservice is zeer slecht te bereiken en weet verder van niets ...

Snap dat het druk is door de Corona crisis, maar waarom worden vele andere pakketen wel netjes binnen 1-3 werk dagen afgeleverd ?!

Wens graag duidelijkheid betreft het pakket waar deze is en wanneer ik het kan verwachten!

Deze zending staat inderdaad al heel erg lang stil. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen als onze opdrachtgever een onderzoek opstarten naar de zending, zodat dit hopelijk alsnog heel snel goed kan komen.

S_T84