Klacht POSTNL: Na 2x € 9,80 betalen via Ideal géén verzendlabel ontvangen voor verzendlabel.t

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 321023
Gebruiker
J.P.A. Huges
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 3/9 j.l. probeerde ik een bezorglabel te maken voor een pakketje naar Luxemburg. Tot 2x toe ontving ik na invulling van alle gevraagde gegevens geen verzend-label. Oorzaak: storing!!
In beide gevallen (dus 2x) had ik KPN reeds € 9,80 via Ideal betaald. Te weten om 15.45 uur met volgnr. 723 en om 15.58 uur idem dito met volgnummer 724. Betaald voor niets dus!!
Ik neem aan dat u mij dat zult terugbetalen!
Ik zie dus € 19,60 gaarne tegemoet op mijn bankrekening, nummer:
NL60INGB0007 1981 83 t.n.v de heer JPA Huges en/of mevrouw C.Huges-Pesiwarissa.

Mvgr. J.Ph.A.Huges
0342-421383 / 0655383109

De oplossing

Mij de betaalde € 19,60 terugbetalen. Voor meer gegevens en mijn rekeninggegevens zie bovenstaand bericht.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Huges,

    Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat het tot 2 keer toe mislukt is om een verzendlabel aan te maken. Ik reageer graag op uw bericht.

    Ik begrijp uit uw bericht dat de opdracht niet 2 maal niet gelukt is. Ik kan me voorstellen dat dit heel frustrerend is. Mijn excuses hiervoor.

    U kunt wanneer dit mogelijk is, uitloggen en opnieuw inloggen. U ziet dan onder het tabblad "Mijn overzicht" het kopje "Iets versturen" waaronder de link "Bekijk alle orders" beschikbaar is. Uw bestelling zou daar tussen moeten staan zodat u alsnog kunt proberen het label uit te printen. Lukt dit niet? Dan kun u restitutie aanvragen. U kunt restitutie aanvragen op http://www.postnl.nl/klantenservice/restitutieformulier/. Hier vindt u een digitaal formulier. Als u dit invult en verstuurt, ontvangt u gelijk een bevestiging in uw e-mail. Wanneer uw restitutie akkoord is, maken we het bedrag binnen twee weken na ontvangst van het restitutieformulier naar u over.

    Ik ga er vanuit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.P.A. Huges
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het betrof mijn klacht over het niet leveren van verzendlabels voor een pakket naar Luxemburg, ondanks het 2x betalen van de verzendlabels ad € 9,80 per label. Bij navraag bleek dat KPN een storing had, maar dat werd niet door KPN gemeld! Als oplossing adviseerde klantenservice KPN mij via www.kpn.nl restitutie te vragen. Dat heb ik gedaan, maar tot op heden (ruim 2 weken later) heb ik nog niets ontvangen. Ik verwacht ook niets meer en ben dus zeer ontevreden. Het is mij duidelijk dat KPN een onbetrouwbaar bedrijf is dat misbruik van maakt van haar machtspositie in Nederland.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen