Klacht POSTNL: Na 3 dagen heb ik mijn pakketje nog steeds niet!

# 319119
P116

Mijn klacht gaat over het bezorgen van een pakketje.
Eerst wordt de afspraak voor de maandagmiddag gemaakt, daar komt niemand voor opdagen. Vervolgens wordt de afspraak door Postnl naar de dinsdag verplaatst, maar dat zie ik pas in de loop van de maandagmiddag. Op dinsdag is niemand thuis, dus kaartje in de bus dat het pakketje de volgende dag opnieuw aangeboden zal worden. Maar ook dan is er meimaand thuis, dus zelf de afspraak gemaakt om het op donderdag tussen 12 en 14.30 bij een ophaalpunt af te halen. Wie schetst mijn verbazing dat ze vandaag toch aan de deur zijn geweest en ik nu morgen pas na 15 uur het pakketje kan afhalen! Ik word hier echt niet goed van! Denk je het goed geregeld te hebben, loopt het toch nog fout! En op de track is geen geschiedenis terug te vinden van hoe het zo verkeerd kon lopen!

Geachte heer, mevrouw Gaasbeek,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat de bezorging van uw pakket zo moeizaam verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat u zelf heeft gekozen om het pakket op donderdag tussen 12:00 en 14:30 uur bij een afhaalpunt op te halen. Normaal gesproken geldt dat een pakket na 15:00 uur klaar ligt bij een afhaallocatie indien u deze keuze maakt. Om de huidige status en gang van zaken rond de bezorging van uw pakket te bekijken ontvang ik graag de Track&Trace code van de zending.

In afwachting van uw reactie,

Tamar
    P116
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer, mevrouw Gaasbeek,

Hartelijk bedankt voor het sturen van de barcode. Ik heb dit voor u nagekeken en ik zie inderdaad dat de bezorging op maandag is uitgesteld. Helaas heb ik uw keuze om het pakket af te halen niet terug kunnen vinden in track en trace. Blijkbaar is dit niet helemaal goed doorgekomen. Mijn excuses hiervoor.

Hierdoor is het pakket gewoon de volgende dag weer bij u aangeboden. Ik zie dat het pakket vandaag onderweg is naar een PostNL punt. Ik hoop dat het de volgende keer allemaal weer wat soepeler zal verlopen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet