Klacht POSTNL: Na al eerdere ongewenste zaken (de bezorger die zelf mijn handtekening probeert te vervalsen 2X) en

Klachtnummer
# 401860
Gebruiker
Steef
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na al eerdere ongewenste zaken (de bezorger die zelf mijn handtekening probeert te vervalsen 2X) en nog wat andere zaken, heeft post nl mij nu weer een oor aangenaaid. Ik heb iets besteld bij Baby Dump. daarbij heb ik een bezorgmoment in de avond gekozen en daarvoor extra betaald. Hele avond thuis zitten wachten en wat denk je? Juist, geen bezorging. Ik ben dus zeer slecht te spreken over post nl.

De oplossing

Mijn klachten serieus nemen en beseffen dat ze de levering voor andere bedrijven doen. Die bedrijven hebben ook een verwachting van de bezorging.

0 reacties

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen