Klacht POSTNL: Na alle problemen wil ik deze werknemer niet meer op mijn terrein

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 554625
Gebruiker
jjeroen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klacht niet naar tevreden heid afgehandeld en nu reageren ze niet meer zie bijlage

De oplossing

Mij te woord staan en haar niet meer op mijn terrein laten komen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan mij voorstellen dat u hier ontevreden over bent.

    Ik heb uw melding wederom doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen terugkoppeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u in de toekomst nog vragen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,


    Klantenservice Consumenten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jjeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen