Klacht POSTNL: Na betaling van de inklaringskosten niets meer vernomen van de zending.

Obelix001

Op 17 juni ede inklaringskosten betaald voor een zending uit Engeland en sindsdien niets meer gehoord.

Zo snel mogelijk mijn pakket leveren
PostNL stuurt direct een rekening voor de inklaring en heeft vervolgens een maand nodig om de zending te leveren. Personeelsgebrek, belachelijk, ze laten de rolcontainers gewoon wekenlang staan.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u inklaringskosten heeft betaald voor een pakket uit het Buitenland, maar dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de Track & Trace informatie bekeken en alles ziet er goed uit. Echter heeft de inklaringsafdeling te maken met een achterstand, waardoor het langer duurt voordat het pakket wordt overgedragen aan ons sorteercentrum. Ik ga ervan uit dat u het pakket uiterlijk half juli ontvangt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.