Op 17 juni ede inklaringskosten betaald voor een zending uit Engeland en sindsdien niets meer gehoord.
Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk mijn pakket leveren
Geboden oplossing
PostNL stuurt direct een rekening voor de inklaring en heeft vervolgens een maand nodig om de zending te leveren. Personeelsgebrek, belachelijk, ze laten de rolcontainers gewoon wekenlang staan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u inklaringskosten heeft betaald voor een pakket uit het Buitenland, maar dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Ik heb de Track & Trace informatie bekeken en alles ziet er goed uit. Echter heeft de inklaringsafdeling te maken met een achterstand, waardoor het langer duurt voordat het pakket wordt overgedragen aan ons sorteercentrum. Ik ga ervan uit dat u het pakket uiterlijk half juli ontvangt.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.