Klacht POSTNL: na bijna 2 maanden nog geen geld van onder rembours pakket

philippi

op 9juli heb ik een pakket onder rembours bij TNT post nl aangeboden voor een bedrag van 767,45. dit pakje is de dag erna in ontvangst genomen bij de nieuwe eigenaar en deze heeft hem betaald. nu is het 1 September en ik heb nog mijn geld niet gestort gekregen van TNT postnl ,terwijl er 10 dagen voor staan.
na drie keer telefonisch contact te hebben gehad ,heb ik nog steeds mijn geld niet, het enige wat gezegd wordt is dat ze een onderzoek instellen en mij hiervan op de hoogte houden wat niet gebeurt.
ik vind dit een soort van diefstal, het is mijn geld, wat bij de Tnt postnl nog in bezit is.

ik wens zo spoedig mogelijk mijn geld van TNT post nl, en zal het zeer aannemelijk vinden als ik niet die 1% provicie erover hoef te betalen.
na twee weken eis is er de wettelijke rente over

Geachte Philippi,Hartelijk dank voor uw reactie.Ik zie in onze systemen dat u niet alleen een melding op deze site heeft gedaan maar tevens via onze eigen kanalen melding heeft gedaan van uw klacht.Volgens onze systemen heeft de behandelaar van uw melding het onderzoek inmiddels positief afgesloten en u hiervan via mail op de hoogte gesteld.Indien u toch nog vragen heeft wil ik u verzoeken deze via een antwoord op de eerder genoemde mail bij de behandelaar kenbaar te maken.Excuses voor het ondervonden ongemak.Met vriendelijke groet,Frouktje