Klacht POSTNL: Na eerdere aanvraag, nu maar extra 'hulptroepen' inschakelen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 499424
Gebruiker
BadHair
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Enkele weken geleden een paar pakketten verzonden, die bijna twee weken onderweg zijn geweest!!! Dit, terwijl latere verzendingen gewoon afgehandeld zijn.
Afgelopen week weer enkele pakketten verzonden die nog steeds niet afgeleverd of behandeld zijn, terwijl latere verzendingen wel goed zijn gegaan.
Begrijp dat het druk is, heb ik ook, maar dat pakketten van (zakelijke) klanten zomaar 'on hold' worden geplaatst, gaat er bij mij slecht in.
Infrastructuur zou hier op aangepast moeten zijn!!

De oplossing

PostNL moet maar eens meer de 'weggezette' post gaan verwerken!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat deze pakketten vertraagd zijn geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is voor zowel u als uw klanten. Onze doelstelling is uiteraard om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar momenteel is het vanwege corona en de komende feestdagen ontzettend druk. Ik zie dat deze pakketten inderdaad zakelijk zijn verzonden. Op deze website is alleen de particuliere klantenservice van PostNL actief. Mocht u hierover andere zakelijke afspraken hebben gemaakt, adviseer ik u om dit te melden bij PostNL Zakelijk (https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/).

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BadHair
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals al vaker geeft deze keer PostNL weer niet thuis, ongeacht of deze zending particulier of zakelijk is verzonden, dit doet in mijn ogen niet ter zake. Sterker nog, ik wil hiermee ook de particuliere verzender waarschuwen dat er met verschillende 'maten' gewerkt wordt. De ene zending wordt 'achter gehouden' (wellicht in de hoek geplaatst) terwijl de volgende zendingen gewoon afgehandeld worden......vreemde manier van logisch werken.....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen