Opgelost door POSTNL: Na jaren pakketjes afgeleverd te hebben nu 2x na elkaar de kreet bezorgen lukt niet!?

sad Opgelost
twente

Na jaren pakketjes afgeleverd te hebben op ons adres geeft nu de bezorger voor de 2 maal deze week aan: bezorgen lukt niet!?
Ik heb zelfs vanmorgen de bestelbus van de post bij mijn buren zien staan maar de bezorger kan blijkbaar niet op het idee komen dat nummer 10 naast nummer 8 staat.
Gisteren via chat klacht ingediend.
Vanmorgen 10 minuten in de wacht aan de telefoon, de mevrouw kon niet met ietwat boze klant overweg en verbrak de verbinding.
Opnieuw in de wacht, vriendelijke mevrouw die het aanhoort en doorgeeft dat ze niets anders kan doen dan registreren.
Geweldige service, verzendkosten betalen en dan vervolgens je auto moeten pakken om je pakket op te gaan pikken.

-Even de bezorger bellen en hem opnieuw langssturen.
-Iemand spreken die er wel iets aan kan doen.
-Doorgeven waar je terecht kunt als je verdere stappen zou willen ondernemen.

Uiteraard snap ik dat u hier niet blij mee bent. De klantenservice heeft geen contact gegevens van onze bezorgers. Wat ze wel kunnen doen en wat ook is gedaan is een klacht doorzetten naar de leidinggevende van de bezorger. Deze heeft dankzij deze klacht de bezorger hierop aangesproken, waardoor u ervan uit mag gaan dat er spoedig verbetering in de bezorging naar uw adres zal plaatsvinden. Namens PostNL in ieder geval nog mijn excuus voor het ongemak.

twente
Standaard verhaaltje van post nl. Gaat niet in op al de 2x deze week pakket niet bezorgd. Ook het 2x lang in de wacht staan om iemand te spreken waarvan de eerste mevrouw de hoorn er maar opgooit en de tweede die ik spreek alleen kan registreren komt niet aan de orde. Jammer