Opgelost door POSTNL: Na jaren pakketjes afgeleverd te hebben nu 2x na elkaar de kreet bezorgen lukt niet!?

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 458211
Gebruiker
twente
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na jaren pakketjes afgeleverd te hebben op ons adres geeft nu de bezorger voor de 2 maal deze week aan: bezorgen lukt niet!?
Ik heb zelfs vanmorgen de bestelbus van de post bij mijn buren zien staan maar de bezorger kan blijkbaar niet op het idee komen dat nummer 10 naast nummer 8 staat.
Gisteren via chat klacht ingediend.
Vanmorgen 10 minuten in de wacht aan de telefoon, de mevrouw kon niet met ietwat boze klant overweg en verbrak de verbinding.
Opnieuw in de wacht, vriendelijke mevrouw die het aanhoort en doorgeeft dat ze niets anders kan doen dan registreren.
Geweldige service, verzendkosten betalen en dan vervolgens je auto moeten pakken om je pakket op te gaan pikken.

De oplossing

-Even de bezorger bellen en hem opnieuw langssturen.
-Iemand spreken die er wel iets aan kan doen.
-Doorgeven waar je terecht kunt als je verdere stappen zou willen ondernemen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u hier niet blij mee bent. De klantenservice heeft geen contact gegevens van onze bezorgers. Wat ze wel kunnen doen en wat ook is gedaan is een klacht doorzetten naar de leidinggevende van de bezorger. Deze heeft dankzij deze klacht de bezorger hierop aangesproken, waardoor u ervan uit mag gaan dat er spoedig verbetering in de bezorging naar uw adres zal plaatsvinden. Namens PostNL in ieder geval nog mijn excuus voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
twente
Datum
Uiteindelijke oplossing
Standaard verhaaltje van post nl. Gaat niet in op al de 2x deze week pakket niet bezorgd. Ook het 2x lang in de wacht staan om iemand te spreken waarvan de eerste mevrouw de hoorn er maar opgooit en de tweede die ik spreek alleen kan registreren komt niet aan de orde. Jammer
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen