Klacht POSTNL: na ruim half uur hangen aan lijn nog niet geholpen....

Klachtnummer
# 448628
Gebruiker
Chardonnay
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na ruim half uur hangen aan lijn nog niet geholpen....

De oplossing

terug bellen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bereikbaarheid van de telefonische klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is logisch dat u graag geholpen wilt worden. Deze website is echter niet bedoeld voor het aanvragen van terugbelverzoeken. U kunt uw klacht hier omschrijven. Wij zullen dan op basis van uw klacht passende vervolgstappen nemen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen