Klacht POSTNL: Na verhuizing 8 jaar geleden verdwijnt de meeste post helaas nog steeds.

RvG

8 jaar geleden zijn we verhuist en sinds die tijd verdwijnt de meeste post. Zover ik weet komt alle aangetekende post wel aan. Dat betekend dat we ondertussen wel 3 digipasjes van de bank hebben, maar nog steeds geen digicode en dus al meer dan 3 jaar niet kunnen internet bankieren. Geen rekeningen, aanmaningen, informatie van verzekeringen of energie bedrijven ontvangen.
Ondertussen wel met een enorme schade post zitten. En al onze prive gegevens op "straat" liggen.
We hebben er zover, wij weten, alles aan gedaan wat we kunnen.
De eerste tijd de verhuis service laten verlengen. Klachten bij PostNl gemeld, bij overheden en bedrijven gemeld dat we geen post ontvangen en graag alles per mail willen ontvangen, maar niets helpt.
Als er iemand is die ons verder kan helpen, dan horen wij dat graag.

Maak bij het aangaan van contracten met klanten duidelijk dat ze privé gevoelige en belangrijke post alleen aangetekend of anders minimaal via track en trace moeten versturen.
Het liefst zou ik een digitaal systeem hebben. Een postbus vergelijkbaar met internet bankieren.
Met een inlog code en "usb stick" voor de inlog en software.

Geachte heer Van Ginkel,Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer uw post niet bij u aankomt. Namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor.U klacht is doorgegeven aan de manager van de afdeling Postbezorging in Harderwijk met het verzoek dit te onderzoeken en met de bezorgers te bespreken. Binnen zeven werkdagen wordt u hierover geïnformeerd.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Mirjam