Klacht POSTNL: Naam wordt niet op niet-thuis-kaartje genoteerd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 324784
Gebruiker
Eltjavo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Als pakketjes bij de buren geleverd worden, wordt de naam niet op het kaartje gezet. Dit is erg vervelend, omdat we met z'n achten in deze woning zitten. Dus je weet dan niet van wie het pakketje is, en of het pakketje al is opgehaald.

De oplossing

Laat je bezorgers namen op de kaarten zetten.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Roskam,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een onvolledige kennisgeving. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Bezorgers dienen de kennisgeving volledig in te vullen met huisnummer + toevoeging waar deze is aangeboden. Als op het pakket ook een naam van de geadresseerde vermeld staat moet ook deze worden ingevuld.

    Als u een onvolledige kennisgeving heeft ontvangen terwijl de naam van de geadresseerde wel op het pakket vermeld stond zou ik hier graag namens u een klacht over registreren om dit in de toekomst te verbeteren.

    Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - track&trace code van het betreffende pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Roskam,

    Hartelijk bedankt voor uw reactie. Zonder track en trace code kan ik hier echter geen klacht over opmaken. Hopelijk hebben uw medebewoners dit bij ons gemeld. Mocht dit toch weer gebeuren, dan wil ik u vragen om dit opnieuw bij ons te melden en de barcode te bewaren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eltjavo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Jammer dat zonder track & trace hier niks aan gedaan kan worden. Vooral omdat pakketen vaak zonder code verstuurd worden. Ik zal een code sturen zodra ik er één heb.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?