Klacht POSTNL: Naam wordt niet op niet-thuis-kaartje genoteerd.

sad Niet opgelost
Eltjavo

Als pakketjes bij de buren geleverd worden, wordt de naam niet op het kaartje gezet. Dit is erg vervelend, omdat we met z'n achten in deze woning zitten. Dus je weet dan niet van wie het pakketje is, en of het pakketje al is opgehaald.

Laat je bezorgers namen op de kaarten zetten.

Geachte heer/mevrouw Roskam,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een onvolledige kennisgeving. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Bezorgers dienen de kennisgeving volledig in te vullen met huisnummer + toevoeging waar deze is aangeboden. Als op het pakket ook een naam van de geadresseerde vermeld staat moet ook deze worden ingevuld.

Als u een onvolledige kennisgeving heeft ontvangen terwijl de naam van de geadresseerde wel op het pakket vermeld stond zou ik hier graag namens u een klacht over registreren om dit in de toekomst te verbeteren.

Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres;
    - track&trace code van het betreffende pakket.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte heer, mevrouw Roskam,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Zonder track en trace code kan ik hier echter geen klacht over opmaken. Hopelijk hebben uw medebewoners dit bij ons gemeld. Mocht dit toch weer gebeuren, dan wil ik u vragen om dit opnieuw bij ons te melden en de barcode te bewaren.

Eltjavo
Jammer dat zonder track & trace hier niks aan gedaan kan worden. Vooral omdat pakketen vaak zonder code verstuurd worden. Ik zal een code sturen zodra ik er één heb.