Klacht POSTNL: Naar 2 maanden pakket is niet aangekomen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 443902
Gebruiker
Weg99
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vraag: waar is mijn pakket???'....vanaf 18.03.2020 in Nederlands... 28.04.2020 de laatste update....

De oplossing

Om het pakket te laten bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten wat er aan de hand is. Er blijken op het moment flinke vertragingen tussen onze inklaringsafdeling en de daadwerkelijke sortering. Wij zijn aan het uitzoeken waar deze vertraging is ontstaan en hoe we die zo snel mogelijk op kunnen lossen. Ik verwacht dan ook dat uw zending spoedig bij u binnen zal komen. Namens PostNL in ieder geval mijn excuus voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Weg99
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen