Vraag: waar is mijn pakket???'....vanaf 18.03.2020 in Nederlands... 28.04.2020 de laatste update....
De oplossing
Om het pakket te laten bezorgen
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten wat er aan de hand is. Er blijken op het moment flinke vertragingen tussen onze inklaringsafdeling en de daadwerkelijke sortering. Wij zijn aan het uitzoeken waar deze vertraging is ontstaan en hoe we die zo snel mogelijk op kunnen lossen. Ik verwacht dan ook dat uw zending spoedig bij u binnen zal komen. Namens PostNL in ieder geval mijn excuus voor het ongemak.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Weg99
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.