Klacht POSTNL: Naar 2 maanden pakket is niet aangekomen

sad Niet opgelost
Weg99

Vraag: waar is mijn pakket???'....vanaf 18.03.2020 in Nederlands... 28.04.2020 de laatste update....

Om het pakket te laten bezorgen

Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten wat er aan de hand is. Er blijken op het moment flinke vertragingen tussen onze inklaringsafdeling en de daadwerkelijke sortering. Wij zijn aan het uitzoeken waar deze vertraging is ontstaan en hoe we die zo snel mogelijk op kunnen lossen. Ik verwacht dan ook dat uw zending spoedig bij u binnen zal komen. Namens PostNL in ieder geval mijn excuus voor het ongemak.

Weg99