Klacht POSTNL: Nabestaandenservice werkt niet optimaal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 303165
Gebruiker
M. Laan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3 maanden Nabestaandenservice aangevraagd bij PostNL echter de post wordt niet doorgestuurd naar het desbetreffende adres maar wordt gewoon bezorgd bij het adres van de overledene.

De oplossing

Tegemoetkoming / compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Van der Laan,

    Erg spijtig om te vernemen dat de aangevraagde nabestaandenservice niet goed verloopt en hierdoor meerdere poststukken bij het adres van de overledene zijn afgeleverd. Namens PostNL wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens heeft u ook telefonisch contact gehad hierover. Mijn collega’s van de onderzoeksafdeling hebben dit in behandeling u heeft inmiddels een mail ontvangen over de verdere afhandeling van uw klacht. Uiterlijk 16 mei wordt u hierover verder geïnformeerd.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Laan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik zou uiterlijk 16 mei jl. worden bericht over de afhandeling van mijn klacht. Niets vernomen van PostNL.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen