Opgelost door POSTNL: Nabestaandenservice werkt niet.

Leeuw00

Betreft: Ordernummer: OV1121143537. In uw brief van 8 augustus 2018 staat dat het doorsturen van de post ingevolge nabestaandenservice 13 augustus 2018 in gaat. Echter de afgelopen week werd toch post (via PostNL) op het adres van de overledene bezorgd. Ook werd een set adresstickers in de brievenbus van de overledene gevonden dat niet bestemd is voor het adres van de overledene, maar voor: Verdeelcentrum PostNL, Terbregseweg 300, 3062 CZ Rotterdam. Ik heb die adresstickers op 16 augustus 2018 naar genoemd adres teruggestuurd. Op 25 augustus 2018 werd weer een brief bezorgd op het adres van de overledene dat doorgestuurd had moeten worden naar mijn adres.

In het algemeen: afschaffen de nabestaandenservice, werkt niet. Persoonlijk: terugbetalen van de € 36,95 (ordernummer: OV1121143537).

Geachte heer/mevrouw Barendregt,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de nabestaandenservice. Er zou nog steeds post op het adres van de overledene worden bezorgd en u heeft tevens een set adresstickers op dat adres ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst wil ik u condoleren met het verlies van uw dierbare. Over de adresstickers en de post heb ik inmiddels een klacht doorgezet zodat dit met de betrokken medewerker besproken kan worden. U ontvangt hierover voor 27 september een reactie van onze collega’s van de onderzoeksafdeling.

U vraagt tevens of het geld van de service terug gestort kan worden. Ik wil hiervoor uiteraard een verzoek uitzetten. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Het IBAN-nummer en de juiste tenaamstelling

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Leeuw00
Medewerkers zijn aangesproken en de betaalde kosten zijn terugbetaald.