Opgelost door POSTNL: naheffing verzendkosten

Belindagonzalez

Heb 2 pakketjes gestuurd die door de brievenbus pastten en niet zwaarder waren dan 2 kG. Heb een verzendlabel gemaakt via de site van postnl. Dit waren de keuzes:
Dus heb ik gekozen voor brievenbuspakketje. En nu komen jullie met een naheffing. Jullie informatie klopt niet of jullie doen het express zodat jullie daarna kunnen naheffen met allerlei extra kosten.
Pakket
max. 176 × 78 × 58 cm € 0,00

R12.160401.500413 Orange Lease ???!! Geen idee! Staat nr 10 en geen 10N

R12.160404.100934
R12.160404.100449

Ik ga niet betalen, vind dit express misleiden zodat jullie extra kosten in rekening kunnen brengen. Ik ga niet betalen. Wil dit ook best voor een rechter uit gaan leggen.

Klacht is niet bekend aangezien je nergens je klacht kwijt kan

Geachte mevrouw Gonzalez,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een aantal portokaarten ontvangen heeft. Dit is natuurlijk nooit leuk, dat begrijp ik goed.

Het kan komen dat de inhoud van een pakket wat verschuift. De sorteermachine rekent het pakket dan te groot en daarom krijgt u dan een portokaart. Ik heb de betaalcodes gecheckt en ben tot de conclusie gekomen dat ze niet terecht zijn.
    Wat u mag doen is de stickers verwijderen en op de kaarten schrijven 'Afgeboekt iom KS'. Daarna mogen ze ongefrankeerd in de oranje brievenbus. Wij regelen dan de rest. Excuses voor de foutieve kaarten.

Ik ga ervan uit u naar behoren te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Klantenservice PostNL
    Bert
    Belindagonzalez
    Superbedankt! Ik wil mijn excuses aanbieden voor de toon in mijn bericht, maar ik ben er super van geschrokken!