Klacht POSTNL: nalatigheid bezorging pakket

Klachtnummer
# 456143
Gebruiker
Georgina
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 19 mei j.l. werd een wel zeer onduidelijk 'gemist' kaartje in bus gedaan door bezorger (zie bijlage). Ik heb meerdere pogingen gedaan om te achterhalen (telefonisch plus bezoek Post.nl punt) wat er bedoeld werd met de cryptische aantekening van de bezorger alsmede waar het pakket gebleven is, daar deze niet opnieuw is aangeboden!

Gewenste oplossing

Nagaan wie de bezorger is (er lijkt de naam Peter op het kaartje te staan) om te achterhalen wat er met het pakket is gebeurd. Pakje opnieuw aanbieden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de informatievoorziening op een 'niet thuis'-kaartje dat u heeft ontvangen. De informatie is onleesbaar en de 'niet thuis'-code is niet gekoppeld. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat u graag wilt weten om welke zending het gaat en waar deze zending is gebleven. Op basis van de datum (dinsdag 19 mei) en uw adresgegevens heb ik geen zending kunnen vinden die op de betreffende dag bij u is aangeboden. Bent u 100% zeker van de datum? Zo ja, dan is het mogelijk dat het kaartje niet voor u is bestemd, maar wellicht voor een buurman of -vrouw.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - de oorspronkelijke track en trace code van het pakket dat u die dag verwachtte (deze krijgt u van de afzender, vaak per e-mail).

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen