Klacht POSTNL: Niemand is gekomen

Klachtnummer
# 631230
Gebruiker
Jarno De hoog
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had extra betaald voor een monitor want dan zou die de volgende dag komen en rond 6 uur stond er dat tie niet meer bezorgd kon worden dat ze het morgen proberen maar ik heb vndg niemand aan me deur gezien en ik had track en trace.

Gewenste oplossing

Met geld terug voor de bezorging want ik heb het betaald voor niks

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevroouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat de bezorging van uw pakket anders is gelopen dan u had verwacht. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u hier ontevreden over bent.

    Volgens mijn gegevens is de zending vandaag om 10:50 uur bij u bezorgd. Onze eerste poging is mislukt. Voor vragen over verzendkosten verwijs ik u graag door naar de afzender.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen