Klacht POSTNL: Niemand thuis en pakketje gewoon voor deur gezet!

Klachtnummer
# 328390
Gebruiker
LSchroen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Meerdere malen wordt het pakketje gewoon voor mijn deur gezet terwijl ik niet thuis ben! Op post nl app zetten ze dat zs het thuisbezorgd hebben maar dit is niet zo! Dit vind ik schandalig! Ze horen briefje in brievenbus te doen en volgende dag terug komen of bij een postlocatie afgeven!

De oplossing

Ze moeten zich aan de regels houden! Graag diegene aanspreken die het gedaan hebben!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Schroen,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het onbeheerd achterlaten van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat vervelend dat uw zending onbeheerd is achtergelaten. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren. Hier zou ik graag namens u een klacht over registreren om dit in de toekomst te voorkomen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - uw postcode+huisnummer met toevoeging.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Schroen,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat de bezorger het pakket voor uw deur zet. Mijn excuses hiervoor. Ik heb er een melding van gemaakt zodat de teamleider dit met de betrokken bezorger kan bespreken. Ik ga ervan uit dat het niet weer gebeurt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen