Klacht POSTNL: Niet aan de deur geweest.

sad Niet opgelost
A. van Woezik

Track en Trace code gekregen, pakket wordt bezorgd tussen 2 en 4 uur, om hal 3 de melding pakket bezorgd, niets ontvangen, geen kaartje in de brievenbus.
Later om opeens een melding, pakket ligt bij een post.nl punt.
Heel vreemd, dit punt ligt niet bij mij in de buurt, lijkt erop dat de bezorger gewoon pakketten aflevert bij een PostNL punt om er maar vanaf te zijn. Dit is de tweede keer dat dit gebeurd.

Pakket gewoon aanbieden, en niet zomaar afleveren bij een PostNL punt
Onduidelijk verhaal, nietszeggend antwoord. Geen excuus of wat dan ook, slecht zaak.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan goed begrijpen dat dit voor u niet fijn is. Ik maak hier graag een klacht voor aan zodat dit met de verantwoordelijke bezorger besproken zal worden en er maatregelen genomen kunnen worden. Stuurt u mij uw e-mailadres?

A. van Woezik
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw privéreactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de bezorgafdeling op de hoogte gebracht van deze situatie. De betrokken medewerkers zullen worden aangesproken, omdat dit intern wordt opgepakt zult u zelf geen persoonlijk bericht meer krijgen. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.