Klacht POSTNL: Niet aan de deur geweest.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 458060
Gebruiker
A. van Woezik
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Track en Trace code gekregen, pakket wordt bezorgd tussen 2 en 4 uur, om hal 3 de melding pakket bezorgd, niets ontvangen, geen kaartje in de brievenbus.
Later om opeens een melding, pakket ligt bij een post.nl punt.
Heel vreemd, dit punt ligt niet bij mij in de buurt, lijkt erop dat de bezorger gewoon pakketten aflevert bij een PostNL punt om er maar vanaf te zijn. Dit is de tweede keer dat dit gebeurd.

Gewenste oplossing

Pakket gewoon aanbieden, en niet zomaar afleveren bij een PostNL punt
Geboden oplossing
Onduidelijk verhaal, nietszeggend antwoord. Geen excuus of wat dan ook, slecht zaak.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan goed begrijpen dat dit voor u niet fijn is. Ik maak hier graag een klacht voor aan zodat dit met de verantwoordelijke bezorger besproken zal worden en er maatregelen genomen kunnen worden. Stuurt u mij uw e-mailadres?
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    A. van Woezik
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw privéreactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de bezorgafdeling op de hoogte gebracht van deze situatie. De betrokken medewerkers zullen worden aangesproken, omdat dit intern wordt opgepakt zult u zelf geen persoonlijk bericht meer krijgen. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen