Klacht POSTNL: niet aan huis aanbieden pakketten
Details
Klacht
weer is mijn pakket niet aangeboden. om de bezorger tegemoet te komen heb ik een pakketbox (kosten 400 euro) laten plaatsen op een goed bereikbare plek en nog weigert post NL te bezorgen. De adressering is correct afgestemd op de pakketbox. De box scheelt de post ruim een kilometer over een moeilijk begaanbare weg. Ik hoopte dat dit zou werken.Een bezorger die ik aansprak zegt doodleuk dat ik te ver weg woon. Daar krijgt hij niet voor betaald.
Gewenste oplossing
Ik wil dat pakketten worden bezorgd en niet altijd naar een afhaalpunt worden gebracht. Waarom kan DHL wel goed bezorgen? dat moet Postnl toch ook lukken. Kan de bezorger niet een betere beloning ontvangen?- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.