Klacht POSTNL: niet aan huis aanbieden pakketten

sad Niet opgelost
# 572050
W.A. Vrijlandt

weer is mijn pakket niet aangeboden. om de bezorger tegemoet te komen heb ik een pakketbox (kosten 400 euro) laten plaatsen op een goed bereikbare plek en nog weigert post NL te bezorgen. De adressering is correct afgestemd op de pakketbox. De box scheelt de post ruim een kilometer over een moeilijk begaanbare weg. Ik hoopte dat dit zou werken.
Een bezorger die ik aansprak zegt doodleuk dat ik te ver weg woon. Daar krijgt hij niet voor betaald.

Ik wil dat pakketten worden bezorgd en niet altijd naar een afhaalpunt worden gebracht. Waarom kan DHL wel goed bezorgen? dat moet Postnl toch ook lukken. Kan de bezorger niet een betere beloning ontvangen?
Weer wordt de bezorger aangesproken maar het is pas opgelost als ik met de leidinggevende kan overleggen over een oplossing die werkt. Waarom dat steeds wordt afgehouden snap ik niet.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als de bezorger niet bij u langs komt om een pakket te leveren. Vooral als u een pakket box heeft neergezet om het de bezorger makkelijker te maken. Uw klacht heb ik dan ook doorgestuurd naar de leidinggevende van deze bezorger zodat er intern een gesprek kan plaatsvinden over deze werkwijze. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.