Opgelost door POSTNL: Niet aangebeld, gewoon doen alsof ik niet thuis ben

content Opgelost
TypischThomas

Ik was vanochtend extra vroeg wakker geworden om ervoor te zorgen dat ik mijn pakket kon krijgen, want blijkbaar zit ik vroeg op de route van Postnl. Ik was gewoon thuis en zat TV te kijken. Krijg ik na een tijdje vis de Postnl app een melding "We hebben je gemist". Ja is ook niet zo moeilijk als je niet eens aanbelt. Ik was er gewoon maar blijkbaar weet de pakketbezorger wel beter. Dit komt vaker voor. Ik heb eerder mee gemaakt dat ik stond af te wassen en door het raam ik de bezorger gewoon meteen een briefje door de bus zie doen. Volgens mij is dat meer moeite dan gewoon de deurbel indrukken. Ik vind het erg raar

Zorgen dat dit niet meer gebeurt. Zorg voor een of ander proces waardoor er een of ander bewijs stuk moet worden geleverd als een pakketbezorger beweert dat iemand niet thuis is. Alleen op deze site zie ik al meer mensen die dit soort klachten hebben. Ik haal mijn pakket vanmiddag wel op bij de supermarkt, dat is geen probleem, maar graag zie ik Postnl op schaal hier iets aan doen

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag geef ik nog een korte samenvatting van ons telefoongesprek.

Zoals telefonisch besproken is de bezorger verplicht om uw pakketten minimaal één keer bij u thuis aan de voordeur aan te bieden, nogmaals mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Wij gaan hier werk van maken. De verantwoordelijke medewerker wordt hier binnen twee werkdagen op aangesproken. U ontvangt geen terugkoppeling op deze klacht, maar u mag wel verwachten dat de situatie verbetert.