Opgelost door POSTNL: Niet aangebeld

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 510885
Gebruiker
Ron47
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bezorger zou op mijn afgesproken tijdstip aan de deur zijn geweest, 100% zeker weten van niet, was de hele avond onafgebroken thuis!

De oplossing

De bezorger er op aanspreken dat deze ècht moet aanbellen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Wolf,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klach heeft over de bezorger van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. We zullen er dan voor zorgen dat er een klacht wordt ingediend, welke met de bezorger in kwestie besproken wordt door zijn/haar leidinggevende.

    U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie en de aangeleverde informatie. Ik heb de klacht voor u kunnen aanmaken. Deze zal bij de leidinggevende van de bezorger worden aangeleverd, en die zal het bespreken met de betreffende bezorger.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron47
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goed dat er actie op wordt genomen, ben normaal gesproken wel tevreden over de bezorging door PostNL
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen