Opgelost door POSTNL: Niet aangebeld en verschrikkelijke mevrouw van de klantenservice

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 370113
Gebruiker
MichelleEindhoven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet aangebeld wel een briefje in de bus in de wijk prinsejagt van Eindhoven. Het is nu al de 2de keer met deze bezorger. Klachten worden niet serieus genomen door de klantenservice. En er wordt niks gedaan om het pakketje als nog te bezorgen. Terwijl het om een medisch noodzakelijk pakketje gaat!

De oplossing

Ik heb nu al een paar keer dezelfde klacht gehad over dezelfde bezorger en dezelfde mevrouw van klantenservice. Eerder voelde ik mij bij dit soort gesprekken altijd heel goed geholpen en serieus genomen. Het is echt hard achteruit gegaan!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    MichelleEindhoven
    Datum
    Opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MichelleEindhoven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dezelfde dag is het pakketje toch nog bezorgd bij een afhaalpunt. Terwijl eerst door de klantenservice werd gezegd dat er helemaal niks kon worden gedaan. Ik heb het pakketje opgehaald, dus het pakketje was daadwerkelijk daar afgeleverd. Tevreden dat het als nog is afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?