Opgelost door POSTNL: Niet aangebeld en verschrikkelijke mevrouw van de klantenservice

content Opgelost
MichelleEindhoven

Niet aangebeld wel een briefje in de bus in de wijk prinsejagt van Eindhoven. Het is nu al de 2de keer met deze bezorger. Klachten worden niet serieus genomen door de klantenservice. En er wordt niks gedaan om het pakketje als nog te bezorgen. Terwijl het om een medisch noodzakelijk pakketje gaat!

Ik heb nu al een paar keer dezelfde klacht gehad over dezelfde bezorger en dezelfde mevrouw van klantenservice. Eerder voelde ik mij bij dit soort gesprekken altijd heel goed geholpen en serieus genomen. Het is echt hard achteruit gegaan!

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Opgelost

MichelleEindhoven
Dezelfde dag is het pakketje toch nog bezorgd bij een afhaalpunt. Terwijl eerst door de klantenservice werd gezegd dat er helemaal niks kon worden gedaan. Ik heb het pakketje opgehaald, dus het pakketje was daadwerkelijk daar afgeleverd. Tevreden dat het als nog is afgehandeld.