Klacht POSTNL: Niet aangebeld en zwaar pakket afgegeven bij Primera Rhoon

sad Niet opgelost
ontevreden

De bezorger heeft bij ons niet aangebeld. Wij waren de gehele dag thuis.
onze bel is te horen door het gehele huis. Indien hij gebeld zou hebben dan zou hij opgenomen zijn op de buitencamera. hij heeft ons een mail gestuurd at hij ons gemist heeft. Zwaar pakket wordt afgegeven bij Primera Rhoon. Op die plaats moet ik het ophalen

track trace-code:
3SDMDN010737691

Excuses en het voorkomen van deze klacht in de toekomst

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat spijtig te lezen dat onze pakketbezorger niet bij u heeft aangebeld/u geen redelijke tijd gaf om de deur te openen en ik kan mij voorstellen dat u hierover teleurgesteld bent. Namens PostNL excuses voor deze nare situatie en graag geef ik u een toelichting.

Onze medewerkers zijn verplicht bij u aan te bellen indien u beschikt over een goed werkende deurbel en u voldoende gelegenheid geven om naar de deur te komen. Jammer genoeg is dit bij u niet gebeurd en daarom heb ik uw klacht doorgestuurd naar de leidinggevende van de betreffende pakketchauffeur zodat uw klacht besproken wordt om herhaling te voorkomen. Omdat wij uw registratie gebruiken voor het verbeteren van onze interne procedures, ontvangt u hier geen verdere terugkoppeling meer op.

ontevreden
De pakketbezorger heeft niet aangebeld en een zwaar pakket afgeleverd bij De Primera in ons dorp, al waar ik het pakket kon ophalen. De leidinggevende van de betreffende pakketchauffeur bespreekt mijn klacht met betrokkene om herhaling te voorkomen. Omdat u mijn registratie gebruikt voor het verbeteren van onze interne procedures, ontvangt u hier geen verdere terugkoppeling meer op. Ik vind het onbegrijpelijk dat ik geen terugkoppeling krijg van het resultaat dit gesprek. Zo heb ik enkele zekerheid dat deze klacht zich in de toekomst zal herhalen. Tot wie moet ik me richten bij een herhaling? Of is het de bedoeling dat ik dan weer dit Klachtenkompas invul? Een never ending story dus.