Klacht POSTNL: Niet aangebeld

Klachtnummer
# 321804
Gebruiker
Ayl2506!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wederom heeft postNL weer verkeerd geleverd of niet. Ik ben heel de dag thuis gebleven tussen 12.50 en 14.50 zou het pakketje geleverd worden. Dit is niet gebeurd en is er een briefje achter gelaten dat er niemand thuis was. Dit klopt niet ik ben heel de dag thuis geweest...

De oplossing

Dat ze aanbellen en anders tot de deur lopen van mijn appartement ik ben heel de dag thuis.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Saricoban,

    Ik vind het spijtig om te horen dat de bezorging van uw pakket niet naar behoren is verlopen. Mijn oprechte excuses daarvoor. Ik zie dat uw klacht staat geregistreerd en is doorgezet naar de leidingevende van de bezorger. Die gaat dit verder oppakken en bespreken met de bezorger om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren. Bedankt voor het laten registreren uw klacht.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen