Klacht POSTNL: Niet aangebeld

Ayl2506!

Wederom heeft postNL weer verkeerd geleverd of niet. Ik ben heel de dag thuis gebleven tussen 12.50 en 14.50 zou het pakketje geleverd worden. Dit is niet gebeurd en is er een briefje achter gelaten dat er niemand thuis was. Dit klopt niet ik ben heel de dag thuis geweest...

Dat ze aanbellen en anders tot de deur lopen van mijn appartement ik ben heel de dag thuis.

Geachte meneer/mevrouw Saricoban,

Ik vind het spijtig om te horen dat de bezorging van uw pakket niet naar behoren is verlopen. Mijn oprechte excuses daarvoor. Ik zie dat uw klacht staat geregistreerd en is doorgezet naar de leidingevende van de bezorger. Die gaat dit verder oppakken en bespreken met de bezorger om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren. Bedankt voor het laten registreren uw klacht.