Klacht POSTNL: niet aangekomen brief

sad Niet opgelost
Anna3w8

Rond 1 mei 2020 is er een brief, geadresseerd aan ons, verstuurd. Deze is echter nooit aangekomen.

Uitzoeken waar die brief gebleven is.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u graag uitgezocht wilt hebben waar deze zending is. Helaas kunnen wij normale briefpost niet volgen binnen ons proces, waardoor ik dit helaas niet voor u kan achterhalen. Wel zet ik er graag een melding voor uit, zodat er intern naar gekeken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- wie de afzender is van deze envelop;
    - wat er is verzonden;
    - heeft u een huisnummertoevoeging op uw adres (deze willen hier wel eens wegvallen in de gegevens);
    - uw e-mailadres

Bruine envelop met afzender: 1013CR 410
    Dinerbonnen van restaurant Bak
    Korhoenstraat 19 (zonder toevoeging) 1911WH Uitgeest
    ammysanders@gmail.com

Inmiddels zijn er nieuwe waardebonnen verstuurd en ontvangen. Ik maak me zorgen over wat er gebeurd is met de eerder verstuurde dinerbonnen.
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.