Klacht POSTNL: niet aangekomen brief

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 443627
Gebruiker
Anna3w8
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Rond 1 mei 2020 is er een brief, geadresseerd aan ons, verstuurd. Deze is echter nooit aangekomen.

De oplossing

Uitzoeken waar die brief gebleven is.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag uitgezocht wilt hebben waar deze zending is. Helaas kunnen wij normale briefpost niet volgen binnen ons proces, waardoor ik dit helaas niet voor u kan achterhalen. Wel zet ik er graag een melding voor uit, zodat er intern naar gekeken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - wie de afzender is van deze envelop;
    - wat er is verzonden;
    - heeft u een huisnummertoevoeging op uw adres (deze willen hier wel eens wegvallen in de gegevens);
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Anna3w8
    Datum
    Bruine envelop met afzender: 1013CR 410
    Dinerbonnen van restaurant Bak
    Korhoenstraat 19 (zonder toevoeging) 1911WH Uitgeest
    ammysanders@gmail.com

    Inmiddels zijn er nieuwe waardebonnen verstuurd en ontvangen. Ik maak me zorgen over wat er gebeurd is met de eerder verstuurde dinerbonnen.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anna3w8
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen