Klacht POSTNL: Niet aangekomen in frankrijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 477247
Gebruiker
Hallo123
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat mijn pakket niet is aangekomen op het adres er staat dat het adres onjuist is maar het is zeker juist
Mijn email is:mariannefreie@home.nl
De barcode: 3SKABA2935964

Het bezorg adres is 400 Chemin
De bon vallon lotissement 3 la tegula lot 3 13390 Auriol

De oplossing

Contact met mij opnemen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket naar Frankrijk. Uw pakket is nog niet bezorgd, omdat het adres incorrect zou zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u enigszins verontwaardigd bent over deze situatie; zeker als het bezorgadres dat u heeft opgegeven gewoon klopt. Aan de hand van een zogenoemde herstelactie kunnen we proberen deze situatie te herstellen. Een vereiste hiervoor is dat u een lokaal telefoonnummer (geen mobiel nummer) van de geadresseerde zou kunnen aanleveren. Ik hoor graag van u of u deze informatie kan verstrekken, zodat de procedure in gang kan worden gezet.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

    Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd waarin ik aanvullende informatie opvraag. Zodra wij de gevraagde gegevens van u hebben ontvangen stuurt mijn collega deze naar de vervoerder ter plaatse. Houd er rekening mee dat deze e-mail alleen bedoeld is voor het doorgeven van informatie. U krijgt géén terugkoppeling. Voor vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice. Ik raad u aan de zending te volgen via www.internationalparceltracking.com. Binnen 4 werkdagen na het aanleveren van de informatie moet de zending zijn afgeleverd zijn of zou de geadresseerde bericht moeten hebben gehad.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hallo123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen