Klacht POSTNL: Niet aangekomen in frankrijk

Hallo123

Mijn klacht is dat mijn pakket niet is aangekomen op het adres er staat dat het adres onjuist is maar het is zeker juist
Mijn email is:mariannefreie@home.nl
De barcode: 3SKABA2935964

Het bezorg adres is 400 Chemin
De bon vallon lotissement 3 la tegula lot 3 13390 Auriol

Contact met mij opnemen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket naar Frankrijk. Uw pakket is nog niet bezorgd, omdat het adres incorrect zou zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u enigszins verontwaardigd bent over deze situatie; zeker als het bezorgadres dat u heeft opgegeven gewoon klopt. Aan de hand van een zogenoemde herstelactie kunnen we proberen deze situatie te herstellen. Een vereiste hiervoor is dat u een lokaal telefoonnummer (geen mobiel nummer) van de geadresseerde zou kunnen aanleveren. Ik hoor graag van u of u deze informatie kan verstrekken, zodat de procedure in gang kan worden gezet.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd waarin ik aanvullende informatie opvraag. Zodra wij de gevraagde gegevens van u hebben ontvangen stuurt mijn collega deze naar de vervoerder ter plaatse. Houd er rekening mee dat deze e-mail alleen bedoeld is voor het doorgeven van informatie. U krijgt géén terugkoppeling. Voor vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice. Ik raad u aan de zending te volgen via www.internationalparceltracking.com. Binnen 4 werkdagen na het aanleveren van de informatie moet de zending zijn afgeleverd zijn of zou de geadresseerde bericht moeten hebben gehad.

Hallo123
Niet