Klacht POSTNL: Niet aangekomen kerstkaart

Ontevreden ontvanger

Morgen is het inmiddels 3 weken geleden dat een vriend een kerstkaart op de bus heeft gedaan in Bodegraven. Deze kerstkaart heeft mij nog steeds niet bereikt. Ik vind het slecht de postzegels worden duurder en de post komt niet eens aan. De drukte kan hier niet mee te maken hebben want, zoveel post wordt er niet eens meer verstuurd. Vroeger ging dit beter en wat is er dan nu anders

Ik wil weten of er nog post voor mij op mijn postcode op de te bezorgen stapel ligt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat rot dat u uw kerstkaart nog steeds niet ontvangen hebt. Ik wil graag een klacht voor u aanmaken, zodat we intern kunnen uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Mochten we de brief ondertussen tegenkomen, dan bezorgen we deze uiteraard nog na.

- uw e-mailadres;

- de naam van de afzender en sinds wanneer u de kaart precies verwacht.

Ontevreden ontvanger
    Jullie mailen mij toch dus jullie hebben mijn mail adres.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Graag informeer ik u.

Uw e-mailadres is voor ons niet zichtbaar, deze zal ongetwijfeld geregistreerd zijn bij Klachtenkompas. Berichten worden door ons verstuurd via het systeem van de website van Klachtenkompas zonder dat wij daarbij uw e-mailadres zien. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag uw e-mailadres, de verzenddatum van de kaart en de naam en woonplaats van de afzender.