Klacht POSTNL: Niet aangekomen kerstkaart

Klachtnummer
# 413041
Gebruiker
Ontevreden ontvanger
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Morgen is het inmiddels 3 weken geleden dat een vriend een kerstkaart op de bus heeft gedaan in Bodegraven. Deze kerstkaart heeft mij nog steeds niet bereikt. Ik vind het slecht de postzegels worden duurder en de post komt niet eens aan. De drukte kan hier niet mee te maken hebben want, zoveel post wordt er niet eens meer verstuurd. Vroeger ging dit beter en wat is er dan nu anders

De oplossing

Ik wil weten of er nog post voor mij op mijn postcode op de te bezorgen stapel ligt.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat rot dat u uw kerstkaart nog steeds niet ontvangen hebt. Ik wil graag een klacht voor u aanmaken, zodat we intern kunnen uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Mochten we de brief ondertussen tegenkomen, dan bezorgen we deze uiteraard nog na.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;

    - de naam van de afzender en sinds wanneer u de kaart precies verwacht.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Ontevreden ontvanger
    Datum
    Jullie mailen mij toch dus jullie hebben mijn mail adres.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Graag informeer ik u.

    Uw e-mailadres is voor ons niet zichtbaar, deze zal ongetwijfeld geregistreerd zijn bij Klachtenkompas. Berichten worden door ons verstuurd via het systeem van de website van Klachtenkompas zonder dat wij daarbij uw e-mailadres zien. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag uw e-mailadres, de verzenddatum van de kaart en de naam en woonplaats van de afzender.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen