Klacht POSTNL: niet aangekomen poststukken

Klachtnummer
# 323858
Gebruiker
OntevredenMetPost
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen half jaar zijn er 4 poststukken niet aangekomen ( waarvan ik weet). Alle vier ging het om belangrijke informatie van de bank, gemeente of particulier. Mede daardoor hebben we een boete moeten betalen vanwege het niet op tijd betaald hebben van een papieren machtiging. Die de post niet heeft afgeleverd. Op andere momenten komt de post van deze afzenders wel aan dus het adres e.d. klopt. Kortom dit betekent voor ons een wantrouwen t.o.v post.nl

De oplossing

Zijn postbezorging gaat verbeteren, schadevergoeding voor niet geleverde (belangrijke) brieven.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Pals-Eijkelenboom,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het spijt mij zeer te vernomen te hebben dat u belangrijke poststukken niet ontvangt. Mijn excuses hiervoor. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

    - Is deze post met zekerheid door PostNL bezorgd en niet door één van onze concurrenten?
    - Wanneer had u (één van deze) poststukken verwacht?.
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen