Klacht POSTNL: Niet aankomen van post die doorgestuurd moet worden en niet adequaat oppakken van post.nl

myronne

Ik ben nu al een aantal weken bezig omdat de service voor het doorsturen van post voor nabestaanden niet werkt. In 1e instantie werd de post niet doorgezonden en werd die nog op het oude adres bezorgd. In 2e instantie staat de post in mijn post.nl app, maar zonder vervangend adres en komt deze dus ook niet bij mij aan. Na 3 keer contact op genomen te hebben is er 1 poststuk bezorgd. Het andere poststuk dat op 25 januari in mijn app verscheen, is nog steeds niet aangekomen. Een ander poststuk staat vandaag in mijn app wederom zonder label rechtsonder, dus alleen met het adres van mijn overleden moeder.

Dat dit opgepakt wordt en dat het daarna voor alle stukken goed verloopt. En eigenlijk vind ik dat er een restitutie van de kosten moet komen. In deze situatie zijn dit echt geen zaken waar je je zorgen om zou willen/moeten maken.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de post van uw moeder niet naar u wordt doorgestuurd. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Hoeveel poststukken heeft u tot nu toe ontvangen?
    - Hoeveel poststukken zijn er niet doorgestuurd?
    - Uw IBAN nummer + tenaamstelling. Dit mag u doorgeven in een privébericht. Ik zorg er graag voor dat u restitutie ontvangt voor de weken dat de service niet correct is uitgevoerd.