Klacht POSTNL: niet afgeleverd pakket na eerste poging mislukt

CWS

Ik heb een pakket naa r de VS gestuurd. Helaas niet aangetekend verstuurd.
Het pakket had wel een track&trace code. Ik heb gekeken en de eerste afleverpoging was mislukt omdat de ontvanger niet thuis was. De tweede poging is nooit gedaan.
Het pakket is dus tussen de eerste en tweede poging verdwenen.
Post NL heeft een onderzoek gedaan en het pakket is onvindbaar.
Nu heb ik van PostNL een brief gekregen waarin stond dat ik een vergoeding van 50 euro krijg. De verzendkosten waren al 16 euro. In de envelop zaten twee echt zilveren schakelarmbanden. Ik vind 50 euro geen goede vergoeding.
Kan ik in bezwaar gaan mbt de vergoeding.
Ik heb een print screen gemaakt van de eerste afleverpoging. En dat de tweede poging onderweg is. Ik ben benieuwd of hier iets aan te doen is.

Ik wil graag dat er verder onderzoek wordt gedaan. Mocht dit niet lukken dan wil ik een hogere vergoeding.

Geachte heer, mevrouw Wildeboer Schut, Spijtig te vernemen dat uw zending met daarin 2 schakelarmbanden niet aangekomen zijn in de Verenigde Staten. Excuses hiervoor!Ik heb het onderzoek bekeken en het verzoek gedaan richting de betreffende onderzoeker om hierover contact met u op te nemen.
    De zending is als aangetekende brief verzonden en de maximale vergoeding hiervoor betreft €50-. Aan deze vergoeding kan ik helaas niets veranderen. Met vriendelijke groet,Irene
    CWS
    Ik heb een brief van PostNL ontvangen dat er een onderzoek is verricht. Echter vraag ik mij af hoe diepgaand het onderzoek is geweest dat is verricht. Er is inmiddels een eerste poging gedaan het pakket af te leveren. Waar is het misgegaan???
    Dat zou ik graag willen weten. Ik wil graag de uitkomst van het Amerikaanse onderzoek zien. Mijn Engels is uitstekend.
    Ik stel het op prijs dat er 50 euro wordt vergoedt, ook al is dat zeker niet de waarde van het pakket. Ik wil ook antwoorden.
    Geachte heer/mevrouw Wildeboer - Schut,Hartelijk dank voor uw reactie. In mijn systeem kan ik zien dat mijn collega van de onderzoeksafdeling op 21 maart uw voicemail heeft ingesproken en u een brief met verdere uitleg heeft verzonden.Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende geïnformeerd bent.Met vriendelijke groet,Tineke