Klacht POSTNL: niet afgeleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 336931
Gebruiker
Nien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Per abuis is mijn DHL pakket bij POSTNL ingeleverd. Deze is aangenomen. Bij post nl is het herkend met het traceer nummer en na 4 weken is het naar dhl verzonden volgens hun. Echter is het bij dhl niet aangekomen. Er kan mij ook niet verteld worden bij welk depot het is afgeleverd en op welke datum exact.

Ik heb aangegeven dat ik eventuele verzendkosten wil betalen, als het maar opgelost wordt.

Inmiddels al vele uren aan de telefoon gezeten en een afzender die op zijn product wacht. Zit een dure winterjas in...

De oplossing

traceren waar het is en aan dhl uitleveren of retour naar mij.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat het DHL pakket dat u per abuis bij PostNL heeft afgegeven tot op heden niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik reageren op uw bericht.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een onderzoek voor u is opgestart, maar dat het pakket niet bij ons gevonden.is. Pakketten voor een andere bezorgdienst die bij ons worden aangeboden zullen wij doorsturen naar de betreffende bezorgdienst. Ik heb niet de mogelijkheid om de uitslag van het onderzoek te veranderen. Ik kan u hierbij verder niet meer van dienst zijn.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een onderzoek ingesteld, maar ze zeggen dat ze het pakket niet meer hebben. Daarme is het afgesloten volgens hun. Het is afgeleverd bij het depot van dhl op de Shopiadreef in Utrecht volgens een medewerker van TNT. Dit blijkt een depot van TNT zelf te zijn. Dhl heeft daar geen depot. TNT komt er te makkelijk mee weg, het pakket is nu al 5 weken zoek..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen